Matilda 5 år!!

Ja, mitt lilla hjärta Matilda fyller 5 år idag! Stora tjejen nu:)
Hon hade svårt för att somna igårkväll och vaknade med tuppen i morse. Redan vid 06.30 frågade hon om det var dags för paketen...söööötnosen!

Hon fick öppna massor av paket och hon blev som jag misstänkt så där hoppigt överlycklig. Det var underbart att se och det pirrade i mig också av glädje! Jag berättar mer om det sen och självklart om presenterna...hahaha...hon sa det nu (hon står bredvid).

Nu väntar vi på att släkten ska ringa på dörren och sen blir det kalajs:)!

Senare ikväll får ni kika ut hit igen. Då lägger jag inte bilderna från dagen.

Vi har nämligen även varit på Änglamässan i Domkyrkan. Så fint och så otroligt stämningsfullt. Barnkören var super och därefter bjöds det på änglakakor och kaffe/saft.

C U later

Kommentarer
Postat av: Camille

Grattis Matilda!!!

2010-10-03 @ 20:03:42
URL: http://www.glasssessan.se
Postat av: Alexandra

Grattis till Matilda! Vi får fira henne när vi ses. Kram från fam. Psajd

2010-10-03 @ 20:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0