Kvällspromenad

En kvällspromenad med barnen var välbehövligt...för mig. Det var faktiskt Matilda som ville ut och Emilia var inte sen att haka på. Men de hade sina sparkcyklar och jag hade kunnat ge mycket för att ha en jag också. Ska bannemej köpa mig en! Fick testa lite på Emilias och det var riktigt kul.
Det var meningen att jag skulle ut och gått med Gulle ikväll men Niklas kommer hem rätt sent så därför passade jag och flickorna på medans det var ljust.

Men Gulle och jag pratade i telefon i ca 40 minuter. Så länge har vi inte pratat på länge just i telefon. Deeptalk och hightalk...hahaahh...och vi kom in på "Uppkopplingar". Något som alltid intresserat mig är människans förmåga att känna av andras energifält. Att beröra genom tankar. Och det funkar faktiskt...för de som har förmågan.

Paranormala fenomen genom hjärnaktivitet är vetenskapligt bevisat så jag är absolut inte ute och cyklar.

Så med andra ord - tänker du på mig när jag tänker på dig;) Ja, det är faktiskt så. Spooookie!

Passade på att dona med mina planteringar lite och titta:  Från kaos - till resultat.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0