Jamen då...

Aj aj aj...det bultar och det bankar... i min mun! I tandköttet runt min tand. Innan jag hämtade flickorna från skola resp dagis åkte jag förbi tandläkaren. Han fick öppna upp rotfyllningen igen och lägga på nytt bakteriedödande medel.
Och ja, jag hade rätt även denna gången. Mitt tandkött hade blivit inflammerat någonstans under rotfyllningen. Suck. Det gjorde faktiskt så ont att tårarna rann ner i öronen på mig. Det blir ju så när man ligger ner....

Äsch...ryckte upp mig och hämtade flickorna. Hem och ringde till Antonia och hörde om hon ville komma förbi på en fika och japp, hon kom:)





I vanlig ordning glömde jag bort lunch. Inte bra, men det blir lätt så då jag ska hämta flickorna vid 13.00 på fredagarna. Så jag fixade lite till mig. Jag hade just beklagat mig för Antonia över mitt fluff då hon, när hon såg vad jag skulle äta, utbrast:

"Ska du äta det där? Skyll dig själv då!"

Hahhaha...ja, hon har så rätt så. Men...gott var det, olivmortadella på mackan och Riskvik med sylt. Smaskens:)



Nu är det snart dax att bege sig till danskolan med Matilda. Jag beklagar mig över posten som idag bara innehöll tråkiga räkningar och en tidning till barnen från Mc Donalds.



Men innan vi åkte iväg så pratade jag lite och lekte med Matildas elefant. Jag brukar göra det ibland. Prata med deras gosedjur och de svarar med roliga röster.
Elefanten spanar in min tand här på bilden...med snabeln...mysko....
Hahhaha...jag har minst lika roligt som barnen när jag sätter fart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0