Ingen fotboll för mig...

Jag har bojkottat tvn ikväll trots fotboll och andra bra serier jag velat se. Istället har jag joggat (utan äggklocka) i 40 min och gjort en helsikes massa sit-ups...tufft!
Jag saknar verkligen min träning från Step & Stage. Förr tränade jag 3-4 ggr i veckan, aerobics, jazz, funk/hip hop och pump. Jag har ALDRIG kännt mig så himla otränad som jag känner mig just nu. Jag fixar ju inte ens att gå upp för två trappor på jobbet till fikat utan att flåsa fult.

Chipset och annat gott jag stoppat i mig har gjort sitt och jag har gått upp två jäkla mjölpaket i vikt! Jag hatar fluffet! Näe, ni andra som ser mig, ser ju så klart inte det, för det är inte badsäsong just nu, men JAG känner det. Det känns när jag går, det synns när jag sitter - AND I HATE IT!!!

Och jag är nästan alltid trött också. Visst, jag har ett späckat schema men får man in lite träning i sitt liv så ökar ju endorfinerna och andra prusilusker som gör att man mår bra och blir piggare:)

Jag kan riktigt se era höja ögonbryn och menade blickar då ni läser detta men - SHUT UP! Det är verkligen ingen 40års-kris.
Jag vill må bra helt enkelt och på köpet får jag kroppen jag vill ha. Jag har aldrig varit fåfängd, det vet ni som känner mig riktigt väl.

Anyway...nu har jag druckit upp ett stort glas vatten och ska ta mig till duschen på rätt darriga ben. Sen ska jag sätta mig med min VAIO och skriva på ett intressant kapitel;)
Jag säger bara en sak: DILDOS...hahahahha.....ja, faktiskt.....

Nattit på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0