Huller om buller

Ja, det kan det verkligen bli i min väska med jämna mellanrum - huller om buller alltså. Så ibland gör jag så här:



Projekt upprensning med andra ord. Jag har verkligen ALLT i min väska. Ni ser ju själva. Problemet är mobilen ibland. Jag hatar när den ligger längst ner i väskan och det börjar ringa. I sådana lägen borde jag låta den ringa för det är så svårt att hitta den. Man gräver runt och blir bara irriterad. Det har till och med hänt att jag hällt ut allt (oftast händer det i bilen) bara för att jag är för nyfiken för att låta det bara ringa.

Så - pust - nu är det ordning och reda i min väska igen:)

Tandläkarbesöket med Emilia gick bra. Jag fick lite bakläxa dock på att borsta hennes käktänder längst in lite bättre. Annars såg allt ok ut.

Därefter hem, åt ett par pannkakor och begav mig iväg på cykel. Har jag nämt för er att jag har fluffat till mig?
Om inte så kan jag säga att jag lagt på mig 5 kg och jag har gett mig attans på att det ska bort. Varje gång jag passerar spegeln i lite mindre påklätt tillstånd så... tycker helt enkelt inte om det jag ser!
Så - jag stack iväg på cykel som sagt.
Första stoppet gjorde jag hos Åse. Vi pratade en liten stund och sedan cyklade jag från Hovshaga till Högstorp via centrum. Där stannade jag till hos Daniel och Sandra och lämnade lite kläder till Filippa som blivit för små för Matilda. Jag drack ett glas vatten och Daniel coachade mig lite i träning. 
"Nu cyklar du hem och så äter du INGET och då menar jag INTE ENS FRUKT, man ska inte äta efter kl 18"
O M G! Mitt chips!!!! :(
Men så är det.
Har jag kunnat sluta röka då kan jag fixa detta med.
Svetten rann längs med ryggraden så jag satte mig på cykeln igen för att inte bli för kall. 

En och en halv timmes cykling - det var hur skönt som helst. Och kvällsluften var inte så där stickande kall utan mer mjuk...kan man säga så?

Nu har jag tagit mig en dusch och sitter i soffan och väntar in "Välkommen åter". 

Nattit på er!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0