Hm....

....sorry....har inte varit på humör för blogg idag.
Igår låg jag som sagt platt fall med mysko migränanfall. Något jag aldrig haft förut, just därför är det mysko. En kvinna från 1177 ringde upp mig bara för att checka att jag blivit lite bättre under kvällen. För när jag ringde till henne hade jag en nära-döden-upplevelse.
Det var hemskt!

Och hur mår jag nu?
Sådär faktiskt. Mittemellan på nåt sätt...
Men jag slapp simhallen idag ialla fall. Min man ringde innan och sa att han kunde ta det. Underbart!
Nu ska jag till affären och se om jag hittar nåt gott att laga till kvällsmat.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Din stackare, hoppas du mår bättre snart! Skönt att mannen tog simhallen, det hade du ju inte pallat Jag får ont i huvudet bara av att tänka på det...Kram Alex.

2010-10-28 @ 18:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0