En härlig lunchdate

Det är underbart med spontanmöten och idag blev det så. Ella och jag hade sedan länge pratat om att vi ville ses och idag blev det av. Som bonus följde Arina med och hennes underbart söta lilla dotter Nathalie.

Charmtrollet Nathalie blev ju så klart hungrig hon med när vi andra åt.



Sicken liten sötnos!

Vi åt gott på Piazza Teatro och skratten flödade, jag har nämligen hittat min kopia på att göra - eller råka ut för saker. Men som sagt...det måste vara någon genetiskt gren i det. Ella är nämligen fenomenal på att faktiskt råka ut för saker precis som mig.
Jag känner mig genast lite mer lättare till mods...eller NOT! hahhaha...men oj vad vi skrattade.


Jag och Ella



Det var riktigt kul att träffa Arina också och jag hoppas det blir mer sådana härliga stunder ihop som vi fick idag. Den energin jag hade efter att ha lunchat med dom har hållt igång mig tills nu.

Arina och Alina

Tack Ella för lunchen än en gång! Och jag hoppas du får en underbar resa till NY! Som sagt...fyll inte bagaget med skor och väskor på vägen hem;).

För övrigt har dagen varit fullspäckad med möten på jobbet. Kom hem först vid 21.00 idag efter julfestplanering med personalföreningen CD&ROM på jobbet.
Idéerna var många och nu tror jag nog vi hittat rätt:)

Nattit alla goa därute (hoppas alla sover gott ett par nätter till - snart är det fullmånedax igen) !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0