Denna veckan...

...kommer att bli fullsmockad och jag suckar när jag blickar över dagarna i kalendern. Den enda dagen som jag än så länge har blank i kalendern är söndagen. Annars är det fullt upp med möten, träning, personliga möten och en massa aktiviteter för flickorna.

Får väl se till att hämta energi från någon källa då;)

På tal om energi. Eftersom det blev som det blev med min promenad igår...ofrivilligt på nästan två timmar...så fortsatte jag träningen hemma. Rock-a-rockring har gett mig träningsvärk. Men de ska bort! De otäcka handtagen som börjat fluffa upp sig baktill i midjan. JUST HATE!!!!
Så ja, jag får väl ut och gå, på säkra marker, och rocka fett, så får jag nog energin...hahahha....

Ha en bra start på måndagen alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0