Bus eller godis del 2



Så var det då dags för grannarna att ta ställning till om de ville bjuda på godis eller råka ut för bus!
Här ser ni Alva, Ida, Elin, Emlia och Matilda.
Ni skulle sett precis innan de begav sig. Fullt ös. Jisses, men vad kul de hade då de begav sig på sin färd från hus till hus.

Och när de kom tillbaka var de eld och lågor för att de hade fått såååå mycket godis och de hade TILL OCH MED fått pengar. Jag fick ingripa och dela upp godiset så att alla flickorna kunde känna sig nöjda. Nu sover de båda och skålarna står här på bordet och jag vill såååå gärna äta upp ALLT!

När Alex skulle hämta Alva stannade hon till på en kopp kaffe. Hannes och Mira fick var sin bit kaka de också och lite saft. Vad jag är glad att du gjorde dig tid att stanna Alex (hoppas du läser detta), för du fick mig på så skönt humör!

Självklart så kunde man förutspå att andra barn skulle stanna till hos oss så jag handlade en påse med dumleklubbor men jag var inte beredd på att så många skulle komma på en gång.

Hahhah...härligt!
Emilia: Mamma, mamma, titta, men tiiiiiiiitta då! Mitt tuggummi har samma färg som mitt ansikte!


Och jag lovar! Om jag inte hade vetat om att Hannes hade stått därutanför med just en sådan mask på sig så hade jag kissat ner mig av skräck. Sen hade jag sprungit efter honom och bankat skiten ur honom! Trots att jag ändå visste att han stod där så blev jag ändå lite rädd... Huga...hemskt!


Ha en riktigt fin Halloween kväll alla!

Kommentarer
Postat av: Camilla

fy va läskigt :/

2010-10-31 @ 16:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0