Ännu en frajtag

Det känns som det var igår jag skrev liknande titel.
Med rasande fart fylls dygnets timmar.

I natt sov jag på "longplay" - någon som känner igen just det ordet;)
Jag har sovit riktigt gott och det känns som jag sovit riktigt länge också, så när jag slog upp mina bruna så var det hopp ur säng direkt utan ett antal snoozningar!

Så vad händer en sån här fredag då? Tja, er andra har jag ingen koll på men jag själv ska arbeta halvdag, därefter direkt till tandläkaren och kolla upp om jag har inflammation i glipan mellan tänderna, sen hämta mina flickor, handla, köra Matilda till dansen och avsluta med trevlig kväll hos fam Ejermark:)

Just nu känner jag mig så här:


Kommentarer
Postat av: Ullis

Hi hi! Vem är den duktiga fotografen!?!?! ;)

2010-10-08 @ 12:22:26
URL: http://ullisinreallife.blogg.se/
Postat av: @lin@

Du så klart! :)

2010-10-10 @ 00:38:43
URL: http://alinasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0