Aj aj aj...

...det bultar och det bankar...

Har sedan jag slog upp mina bruna i morse dragits med en hemsk huvudvärk.
Jag provade med att äta choklad, dricka en extra kopp kaffe och så har jag knaprat värktabletter - men det släpper inte!
Det känns som jag har en otäck mössa på mig som trycker ner mina ögon. Och tack vare det har jag dragits med otäckt humör idag. Vresigt värre. Ingen som märkte för jag är duktig på att dölja sådant men jag har nog varit extra dämpad idag.
Men så ringde jag till Ija:) ! och samtalet med henne fick mitt humör att lyfta och jag har kännt mig riktigt glad efter det. Huvudvärken trilskas dock med mig fortfarande. 
Jag har hämtat hem en trött Matilda från dagis och en uppspelt fladdermus, vi kan kalla henne Emilia. De har båda stängt in sig på sina rum. Det är som om de kände på sig att jag inte mår så bra. Nu sitter jag och smaskar i mig rostade mackor med marmelad och ost på  och ska gå igenom dagens post = SMP. Ja, det fanns inget mer i brevlådan. Sen ska jag lägga mig i soffan och försöka slappna av så jag blir va med dunderklumpen till huvud så jag kan orka gå promenixen med Antonia ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0