Åh vilken fredag....

...finns det en film som heter och ibland önskar också jag fick byta plats med någon av mina döttrar för en dag.
Tänk att bara få bli hämtad från skola/dagis, bli erbjuden fika, få göra precis vad jag vill tills middagen skall serveras och därefter få krypa upp i soffan och titta på Barda samtidigt som jag smaskar i mig godis och kaminens värme sussar mig till ro?

Så kommer det dock aldrig att bli utan istället har jag städat huset blankt invändigt. Blank är även jag, fast av svett.
Men nu är det klart i alla fall och duschen väntar. Har haft en härlig dag hitills.
Jag älskar verkligen halvdagarna på jobbet på fredagarna. Det är guld. Idag t ex hann jag med att gå runt sjön med Antonia innan jag hämtade flickorna. Vädret har varit otroooooligt fint idag. Sådana höstdagar är underbara.

Antonia fick vara motiv ett par ggr innan hon sa till mig på skarpen att vi faktiskt skulle gå runt sjön i raskare takt, inte stanna överallt;)






Tack för den promenixen Antonia, det var susen!

Därefter hämtade jag mina godingar som sagt och där fick jag skåda fantasifulla mossgubbar. Visst är de ljuvliga!



Kolla in Emilias. Hon hade till och med hittat ett mosshjärta. Hon frågade om jag kunde gissa vilken som var hennes och jag hittade hennes direkt:)!



Det var dax för klippning för flickorna idag så vi åkte direkt till EMA Hårstudio vid Hovshaga centrum.
De blev så fina och de skuttade ut glada från salongen efter att ha tackat Nadia för klubborna dom fick för att de varit så duktiga.



Åhåjaja...hur trött kan man va....(jag alltså). Nu som sagt en dusch och sen ska jag förvandlas till chipsätande soffpotatis och vet ni - jag struntar totalt i att jag bygger upp mer fluff!

Kram på er:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0