Tingel tangel

Idag smög jag mig iväg till jobbet. De övriga familjemedlemmarna sov så gott så jag skyndade på mina morgonrutiner. Jag skyndade så mycket att jag missade ta på mitt armbandsur. Den låg helt enkelt inte på sin vanliga plats. Jag vet inte hur många gånger jag kollat på min klocklösa handled idag. Det har känts väldigt tomt utan den:( Snyft. Men jag har haft bra sällskap ändå - mina nyinköpta Bag Lady öronhängen! Så fort jag rört mig så har det klingat om mig.

Jag är ganska ovan att ha sådana stora öronhängen. Det känns lite jobbigt att bli kittlad på kinderna titt som tätt men visst är dom fina:) Har dock inte hittat min klocka ännu. Men den ligger väl där jag lade den igår;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0