Spänd!

Idag är jag spänd. Inte på det sättet att jag går runt och är kaxig, verkligen inte. Jag är spänd i hela kroppen och skulle ge allt för inte bara en nackkrage utan en helkroppskrage.
När jag vaknade i morse så tog det en bra stund för mig innan jag fick igång mina käkmuskler så jag kunde prata och när jag skulle gå ner för trappan från övervåningen knakade jag ikapp med trappstegen. Man kan ju då ställa sig frågan: Hur har jag sovit inatt? Svar: Väldigt dåligt!
Kuddarna var hopplösa, täcket bullade sig, nattlinnet fick åka av efter ett antal förargade försök till att inte ha det korvat runt halsen och när jag äntligen fick ro då var det morgon och väckarklockan började ringa.
Nu har kaffet druckits upp och på agendan idag står det:

1. Ta en Alvedon
2. Plocka undan och bär upp/ner saker som hamnat på fel ställen
3. Dammsug
4. Lunch
5. Duka inför kvällen
6. Ta en välbehövlig dusch
7. Mellanmål
7. Börja med middagen inför kvällen
8. Förvandla mitt hemska utseende (ja, ni skulle storkna om ni såg mig nu) till fräsh värdinnelook
9. Ha en trevlig kväll med goa vänner
10. Försöka inte bli onykter genom att bara titta på flaskan...hahaha

Och mellan 1-10 försöka hålla mina flickor sams;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0