Sanna vänner...

...är som balsam för själen.
Jag berättade om ett "problem" för Ija via mail för någon dag sedan och idag kom hennes svar. Hon skrev att hon åt samtidigt och att hon var vrålhungrig, beskrev sig själv som cave-woman, urghhh! Hahhah... och jag kan faktiskt se henne framför mig;)
Och hennes svar var långt och ingående. 
Min underbara väninna har i sann vänskapsanda tagit sig tid, tänkt igenom och sedan analyserat allt och hon förstod och satte ord på mina känslor. Hon gav mig visserligen en lavett cybermässigt men hon fick faktiskt upp mina ögon rejält. Och hon har så rätt! Och det känns så jäkla skönt för jag har varit så förvirrad och mått så dåligt och nu faktiskt, blir det lättare att släppa allt och lyfta hakan. Ingen sätter sig på mig! - så det så (säger Alina 3 år;))

Ija, jag saknar dig så mycket och jag hatar dessa mil mellan oss! Jag önskar vi satt i soffan med var sin kopp te, i gosekläder, skrattandes som vi brukade göra, eller gråtandes, kramandes och fjantandes...hahahah....
Jag hoppas verkligen att vi finner tid till att ses om en månad.

Ett stort Tack! Du vet att jag finns här för dig med - ALLTID!

Kommentarer
Postat av: Ija

Underbara Alina!

Tack för dina så härliga ord - de värmde så härligt - som alltid du gör. Du är min bästa och kommer alltid va - jag finns alltid för dig också, du är helt enkelt bäst!!!

Hoppas verkligen också att vi finner till om en månad, längtar o saknar också fantastiska stunder som inte kan bytas mot nåt. Vi kommer finna de nya tillfällena, det tajmar till slut ; ) Ha en underbar vecka!!! Största kramen till dig.

Ps. Din blogg är fantastisk!

2010-11-08 @ 18:36:10
Postat av: Anonym

Du är guld Ija. Love you!

2010-11-09 @ 08:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0