Powergirls!

 (bild lånad från IMDb)
En av mina favoritserier just nu är Nikita. Jag gillar powergirls. Huvudpersonen Nikita (Maggie Q) är snygg, otroligt smart och alltid steget före. Just sådana filmer har jag alltid gillat som till exempel Kill Bill, Lara Croft, Charlie's Änglar - you name it. Kanske ligger det en önskan inom mig att kunna besitta de krafterna tjejerna har? De får köra grymma bilar, de får hacka in sig i andras datorer;) de går nästan alltid i designade kläder och de har den perfekta kroppen, hyn, håret?! Speciellt håret. Hur smutsiga de än är, hur mycket de än slåss och tumlar runt i sand eller jord så är de alltid så förbaskat fina i håret. Men allvarligt? DET är något jag alltid brukar reagera över.

Själv sitter jag i soffan i mitt rosalila nattlinne med fjärilsmotiv på bröstet, degmagen fylls med chips som knastrar mellan tänderna, jag har kuddtryck på kinden och visserligen nytvättat hår men med en bena som är silvergrå på två cm. 
Precis som en helt vanlig hemmakväll i Alinas liv..hahahah...

Men på lördag, då ska jag få bort det silvriga. Jag ska till underbara Helena på Carpe Diem:)
Nu är pausen slut i filmen. Såååååå spännande!

Nattit på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0