Mys med personal:)

Det är härligt att umgås med de man jobbar med privat. Vår avdelning är liten och ibland går vi om varandra hela tiden så denna kvällen hade vi en mysig samvaro tillsammans på Sangria = vardagslyx:) 
Jag har numera blivit stammis där. Ja, det har blivit så. Jag fastnade för stället första gången jag var där och har hittat mina favoriträtter. Nu drar jag med mig alla mina vänner dit och på onsdag blir det dags igen. Ikväll smakade vi ett väldigt gott vin också. För att komma ihåg vad saker och ting heter så brukar jag göra ordlekar. Tänk på märket Prada så kommer vi ihåg vad det heter sade jag. Problemet var att, tja...det rimmar på Prada men vad vinet heter egentligen...minns jag inte. Får väl kolla upp det på onsdag då jag ska dit igen:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0