Men då!!!

Vad är det här!
Först så fixar jag iordning i Matildas rum. Vi köpte en fin bokhylla till henne från IKEA och jag har nu fyllt den och fått bort allt från golvet. Men så fick hennes hund liv! Och den var inte ens igångsatt på ON-knappen! Den voffade mot mig och skrämde livet ur mig så jag brakade rakt in i hennes fina Legobygge och fick trösta henne en bra stund.
Sen fick jag bygga ihop legobygget...
Sen så parerade jag en dörr helt fel och bonkade i min axel nåt så in i....åhhhh....
Sen skulle jag fixa potatis och purjolökssoppa och då klippte jag för långt ner på påsen så en del rann ut.
Sen skulle jag fylla på nytt kaffe i burken och vad glömde jag då tror ni?! Jo, måttskopan - jajemen, längst ner i botten så jag fick hälla ut kaffet på en tallrik (väldigt dumt att ta en stor tallrik...) och göra om allt.
Sen ringde telefonen, min kalender hittade jag efter ett tag, hittade dock ingen penna utan skrev med tjock spritpenna i kalendern. Nu har den texten plumpat sig igenom pappret och jag vet inte vad jag har inbokat imorgon för det syns inte och jag glömde lägga in det i min outlook.
Sen sen sen....
Listan kan bli lång.
Och än är det inte dags för att gå och lägga sig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0