Men då igen!!!

Oj oj oj... har precis kommit hem från mina förädrar där jag vattnat blommorna som...
Men inte visste jag att det fanns växter i badrummet, en som hängde från taket och en som hängde på väggen! Jag har då aldrig sett dom innan! Så - med andra ord - har jag lyckats ha halft ihjäl min uppgift - Att hålla dom vid liv!
Nu har jag en vecka på mig att återuppliva dem (de har blivit väldigt små efter min rensning) eller inhandla nya likadana. Det innebär att jag i sådana fall måste ha med mig växterna dit jag ska köpa nya för jag har ingen aning vad de heter.
Sen skulle jag handla på ICA Norremark. Och de gick bra tills jag skulle försöka få ner en extra frukostbulle i papperspåsen - och den sprack! Men hallå! Varför skriva 5 för si och så mycket pengar när de inte ens får plats i en och samma påse? Kan tillägga att de frukostbullarna nu bildat en fin liten hög vid sidan om...
Nämen vad tror ni om mig? Klart jag sa till! Behövde jag betala för dom? Nej, jag fick nya:)
Sen höll jag på att krocka med en av de gigantiska hararna (typ rådjur i miniformat...) som numera springer hejvilt på området där jag bor. En av hararna har dessutom vässat sina tänder på vårt plommonträd.
En av mina bästa väninnor har numera jägarutbildning. Funderar på att anlita henne.
Nu snart är det läggdags...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0