Krulliga hästen

Åh...hahahha...brast ut i hejdlöst skratt innan.
Jag var på väg tillbaka till jobbet med min arbetskompis Roald, efter lunch, och vi pratade om ditten och datten. Jag har rätt mycket i mitt huvud över lag just nu så tankarna hoppade rejält och vid ett övergångsställe så väntade en bil på att få köra.
På bilen stod det Krulliga hästen....
Alltså - jag...jag kunde inte hejda mit skratt och så bonkade jag till Roald också mitt i skrattet. Egentligen var det väl inte så kul men tänk er....
...där går vi och pratar....tror det var om Sandra Bulloc och helt plötsligt framför ögonen får du en text KRULLIGA HÄSTEN...aaaaahhahahhaaaaaa    

Det fina i det roliga är att det blev så paradoxalt. När jag mår som jag mår så brukar jag få tecken och jag kunde inte fått ett finare tecken idag:)



Roald skickade mig länken till hemsidan och ni kan gå in själva och se efter!
Vilket underbart ställe!

Och jag älskar allt som har med natur och konst att göra men jag är dock rädd för hästar så jag hoppas inte jag stöter på någon och då helst inte en krullig sådan;)

http://www.krulligahasten.se

Jag ska dit framöver - hoppas vi ses där då:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0