Kramp i stortån...

...och det passar inte alls i hop med bilden här nedan - egentligen.
Jag har tampats med kramp i stortån hela natten! Fatta! En gång var jag till och med tvungen att ställa mig upp och trampa runt ett tag. Min bror har en gång sagt till mig att man får kramp för att man druckit för lite vatten. Så jag drack. Väldigt dumt för det medförde ju så klart toalettbesök. Jag har med andra ord sovit rätt dåligt.
Och så vaknar man till ett vinterland så vackert. Fönstrena ser ut att vara vadderade med spunnet socker.

Något som däremot inte är så vackert är synen i carporten.
Jättemycket snö...och det har blåst på ett sådant sätt ute att en snödriva i mindre elefantstorlek är placerad bakom min bil. Och - tänker ni säkert då.
Det innebär SKOTTNING ju! Det är för tidigt för mig för ett sådant pass:(
Hm..sluta klaga nu Alina. Res på dig, lämna datorn, klä på, ut och skotta. Kör till jobbet så du får första morgonkaffet och så får vi hoppas att du inte bjuder på en liknade variant av John Cleese, Silly walk, om du skulle få kramp i stortån igen.
Finns en risk....

Ha en bra dag:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0