Klar för fest



Efter ha kammat upp mitt hår, släppt ut det och sedan förargat satt upp det igen på grund av statisk flygande hårändar så plattångade jag det. Så här års är mitt hår hopplöst. Jag är ju inte den som håller på med mitt hår så mycket. En del kan ställa väckarklockan tidigt på morgonen för att stå och föna, locka och styla det. Men jag - näe, sånt gör jag bara när jag ska på fest. Och det gäller även sminket.
Min väninna och hårfrisörska HelenaCarpe Diem är medveten om min hopplöshet och hon klipper mig alltid i frisyrer som är enkla att ha att göra med. Men som sagt, nu var det ett tag sedan jag var hos henne och utväxten börjar bli bred och håret lite slitet och statiskt.      
Och varför i hela fridens namn pratar jag mitt hår mer er? Intresseklubben antecknar vad jag har för problem med mitt hår eller hur...hahahhah....

Sorry,  men i alla fall -  här ser ni hur jag såg ut strax innan jag begav mig iväg på fest hos Anotnia som firade sin 35 årsdag igår:) Grattis än en gång om du läser detta Antonia! Och tack för en trevlig kväll.     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0