Häxorna i Växjö

I helgen fyllde Saga 8 år!
Emilia var inbjuden på Halloweendisco hos henne och jag stannade kvar jag med och fick lite gos med min kära väninna Åse. Dessvärre fick jag inget kort på bara Emilia och Saga därför finns inget kort med på Saga här.
Jag lägger inte ut bilder jag inte fått godkänt att lägga ut, så är det bara.
Saga var hur som haver jättesöt och jag skickar henne en jättestor kram även genom cyberspace:)
Men här är vi i alla fall:
Häxorna i Växjö...moahahaaaaaa....

Och här är jag och min oerhört söta fladdermus till Emilia!

Svårt att se kanske på bilden nedan, men Saga fick en fladdermus-handdocka och i den hade vi lagt 100 kr som hon kunde handla vad hon vill för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0