Har har allt...

Va? Sa du halt?
Nej...hahahah....han har ALLT!

På fikarasten idag satt jag och beskrev lite av handlingen i min roman för två arbetskamrater.
Men tack för det. För nu har jag fått nytt material att arbeta med:)

Dagen har innehållit möten. Och jag har fixat och trixat med lite scheman. Sen hämtade jag min lilla goding som Matilda eftersom Emilia har sin dans idag.
Matilda har hjälpt mig att skiva och dela falukorven och hackat paprikan till Stroganoffen jag håller på att göra. Hon är riktigt duktig på att hjälpa mig.
Om en stund kommer resten av familjen hem och när de kommer så sticker jag. För mig blir det Sangria igen, restaurangen alltså. Och det ska bli lika smarrigt som sist att få smaka de goda tapasrätterna.

See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0