Flickornas julkalendrar

Kvällen har mestadels bestått av klippande och tejpande. Jag gillar inte att vara ute i sista minuten så jag passade på att fixa med flickornas julklappskalendrarna redan ikväll. Och - nu när jag var klar med inslagningen så fattas det sex paket! HUGA! Fantasin har tagit slut...
Det får bli en rajd på stan imorgon lunch helt enkelt. Men jag är nöjd med de paketen som är inköpta och klara. Och jag vet att mina små änglar kommer att bli så glada och överraskade.

Det finns inget som kan göra mig så glad som när mina flickor är glada och jag är lika förväntansfull som dom över paketen. I vissa paket får de samma saker i andra olika. Hihi:) Jag vill också ha paket!!! Jag älskar att få och jag älskar att ge bort paket! Hm...undrar om jultomten tycker att jag varit snäll i år. Han har idag exat en månad på sig att fixa:
Ett par nya stövlar
Ett iPhone fodral (jag fick min iPhone idag! Jippieeeee!)
En kappa
En lampa
Presenkort på fot- resp ansiktsbehandling
En SPA-helg
En , en, en....åh....min lista kan bli lång;)

Nattit på er, nu ska jag fortsätta med annat klippande och fixande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0