Birdie nam nam!


Men visst! En papegoja har blivit vår nya familjemedlem. Han flög in med mina föräldrar och barnen fick honom i eftermiddags då vi var och hälsade dem välkomna hem. Han härmar allt man säger och han skrämde livet ur mig för en stund sedan.
Behöver jag nämna att just hans ljud inte mildrar min huvudvärk?
Söt är han, javisst. Men åh....

När man har ont i huvudet blir man känslig mot allt - även mot väldoftande liljor.
Otroligt vackra men...

Jag har förvandlats till en vandrande Klago-Alina. Det blev ingen promenad, det blev inget bad utan en dusch istället och nu blir det defenitivt soffläge. Jag ska spana in doktorerna i Greys Anathomy och därefter Nikita.
Hoppas ni andra där ute i cyber mår bra!
Gäääääsp...  Nattit på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0