Sound of music

Ikväll har min väninna Therese, min dotter Emilia och jag varit och sett Sound of Music. Musikalen var så bra! Vilka prestationer och vad fint de byggt upp historien. En utav mina favoritlåtar ur filmen har länge varit Do re mi och den berörde mig till tårar då de sjöng den på scen, trots att den sjöngs på svenska. Emilia tyckte den var superbra och pricken över i-et var att hon fick en idolbild med en av huvudrollsinnehavarna - Yazmina Simic, som inte bara varit med i självaste Idol förra året utan även är dotter till en av mina barndomsvänninor:)
Wivi - din dotter är inte bara begåvad hon är otroligt vacker också! 



     

När vi kom hem var klockan 21.45 och Matilda hade ännu inte somnat. Hon hade väntat på oss och när jag kramat och pussat henne och sagt att bara hon och jag ska gå på bio snart och att hon får välja vilken film hon vill se så nickade hon och sa: Så det blir rättvist mamma. 
Så söööt! Ja, det är viktigt det där med rättvisa när man är liten. Faktiskt även när man blir vuxen också.

Nattit alla:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0