Jag och badankorna

Att frysa är det värsta jag vet. Så det bästa jag vet i ett sådant frysläge är att ta ett varmt bad.
Problemet är att jag numera aldrig får vara själv i badet. Som idag till exempel, så tappade jag upp ett bad runt halv fem tiden. Mina flickor lekte så bra just då så jag tänkte "bäst att passa på". Jag hade väl legat i det ljuva varma badet i cirka fem minuter innan dom dundrade in i badrummet och började hiva i deras ankor och dockor och så tog Emilia kort på mig med orden:
Så du kan lägga ut det på din blogg mamma.
Jamen eller hur!


Ok, här är bilden i alla fall. Får väl bju på det.
Därefter klädde jag på mig rejält och drog även på mig mina Goooosy Dun! Dom har inte lämnat mina fötter många minuter under de senaste dagarna. Problemet med dom är att jag ine kan smyga runt i huset. Det blir ett hasande fluff pluff ljud då jag tar mig fram i dom. Men de är varma och goa.
Nu ska jag förflytta mig från sängen till soffan och därefter till sängen igen. Kanske soffan en runda till. Risk att man får liggsår om man inte ändrar underlag ;)
Anyway - en bild på mina goosy dun får avsluta detta inlägget. Nattit på er...aaaa...aaaa...aaaattjooooo.... "Prosit"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0