Transformers is it!

Efter att tomten gått och kaoset med alla upprivna paket och omslagspapper stillat sig och eliminerats från rummet satte vi oss till ro för att äta efterrätt och dricka kaffe. Benjamin hade fått transformers som min bror hjälpte honom att bygga ihop. Daniel, som var legobyggare nr 1 när han var liten, fick bus i blick och ni ser ju själva....



Jag blev attackerad - och det utlöste så klart ett Alina-non-stop-skratt. Jag fick lämna rummet för att sluta skratta.


Tomten i år var hur bra som helst och han lyfte inte på något skägg för att dricka whiskyn...hahahha... Denna tomte fick med sig något som tack istället;)


Och här är alla förväntansfulla barn som säkert frågat 20 ggr "När kommer tomten?"



Och så var julafton över, och nu juldagen och skall idag firas med den andra delen av familjen;)
Behöver jag nämna att jag känner mig som en michellin - jag äter sååååå mycket. Men det går liksom inte att sluta för allt är så gott och ser så smaskigt ut och just nu så längtar jag till fatet med hemlagat godis som svärmor gjort. Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0