Till alla ensama julsjälar


Jag vet att det finns många ensama själar och idag kanske det känns extra ensamt då de flesta familjer samlas och firar jul tillsammans. Jag önskar jag hade kunnat göra något för er som känner er ensamma, som inte har någon att fira med.
Det jag däremot kan göra för er är att önska er en fin dag.
Just nu är det promenadväder så passa på att gå ut och insupa den fina vinterluften för imorgon vankas det tydligen oväder.
Något annat man kan fylla sin tid med är att lösa korsord.
Eller se något av alla programmen för tvkanalerna är fyllda med massor av sevärda program.
Eller så kan man lägga patians (stavas det så).
Eller så kan man trösta sig med att det finns många som faktiskt inte firar jul idag. Det är helt enkelt en helt vanlig fredag.för många i vårt kalla vinterSverige. 

Så ni är inte ensama - inte i mina tankar i alla fall - jag önskar er en riktigt fin dag!

Kramar
@lin@ 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0