Morden i Sandhamn



Äntligen en ny deckare!

Denna gången blir det Viceca Stens "Morden i Sandhamn" och huvudrollen ses Alexandra Rapaport.
Serien utspelas Stockholms ytterskärgård (ska bli spännande att se för jag har aldrig varit där)

"När sommargästen Nora Linde tar ett morgonbad gör hon en makaber upptäckt. Liket av en man flyter upp till ytan. Till en början tror alla att det är en drunkningsolycka men när en kvinna hittas mördad en kort tid därefter växer misstankar om att det rör sig om mord i båda fallen. Kriminalinspektör Thomas Andreasson får i uppdrag att lösa fallet. När han börjar undersöka morden visar det sig att sanningen är mer komplicerad och går längre tillbaka i tiden än vad någon kan tro. Thomas får hjälp av Nora och deras relation växer sig allt starkare." (Aftonbladet)

Serien är i tre delar och de sänds tre kvällar i följd. Tycker jag är super för jag gillar inte att vänta.

En kväll sa min dotter:
- Mamma, du tittar på allt som börjar med morden. Hahhaha...så söööt, men ja, det gör jag ju:
Morden i Midsommer
Mordkomissionen
Mord och inga visor med mera och med mera

Och nu då Morden i Sandhamn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0