Jag lyfter hatten...

för Nyårsafton 2010!


Foto: StaffStudio

Det är rätt häftigt faktiskt. Varje år förundras jag över att ett år går så fort.
Varje år brukar jag börja förmiddagen med att ligga och fundera över året som gått. Saker man upplevt och gjort eller saker som måste flyttas över till det nya året för att man glömt eller inte hunnit göra en del saker på det gamla. Hängde du med? 
Och varje år så fyller jag år på just Nyårsafton! 

Så Hipp Hipp Hurra på MIN födelsedag!!! Och grattis till alla er andra som också fyller år idag , stora som små! Det är en rätt cool dag att fylla år på:)

Jag önskar er alla som läser min blogg och alla vänner och familj som finns vid min sida ett riktigt gott slut på detta året och en ÄNNU BÄTTRE BÖRJAN PÅ NÄSTA ÅR!!!

Gott Nytt År!!!
 
Skåååååååååååååål!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0