Fynd i Alvesta

Igår begav jag mig ner till stan med Emilias armbandsklocka som hon fått i julklapp. Det behövdes göras ett extra hål. Naivt nog så trodde jag inte det skulle vara så mycket folk på stan redan vid 10.00 - men tji fick jag.
Det var smockat med folk överallt och inne på Ur och Penn var det inte bara trångt utan även varmt.
Jag stod och väntade i 25 minuter innan mitt nummer ropades upp och därefter, när jag ändå var på stan passade jag på att leta stövlar till mig själv.
Tji fick jag igen, jag har inga unika fötter. Storlek 38 har de flesta så även om jag hittade stövlar jag gillade så var det fel storlekar.
Men jag hittade den här fina koftan på Flash


Jag vet - ingen mästerfotograf direkt men här är jag i dagens outfit som jag hade på jobbet. Det breda skärpet i midjan är dock borta för jag har precis ätit...

Men nu till dagens rubrik - FYND I ALVESTA
Ja faktiskt. Jag åkte till grannstaden Alvesta för att titta in på Maries Önskedröm och Senadas Skor.
Och på båda ställena fyndade jag. Kuddar, en bricka och röda julkulor på Önskedröm och !!! stöööööövlar på Senadas Skor! Och jag är så nöjd. De är i skinn av märket Peperoni (ett favoritmärke faktiskt).
Kolla kolla:)


JUST LOVE! Nu ska jag banne mig se till att sköta mina stövlar också. Ikväll ska jag putsa upp dom och sedan impregnera dom. Okej okej...kanske inte just ikväll men, nån kväll i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0