Änglagård 3

Änglagård (1992)

Änglagård – andra sommaren (1994)

Änglagård – trejde gången gilt (2010)



I torsdagskväll hade Colin Nutleys tredje Änglagårdfilm premiär i Ulricehamn där filmen, liksom ettan och tvåan har spelats in.
De första Änglagårdsfilmerna har legat mig varmt om hjärtat och nu ser jag fram emot den trejde, inte minst för att en av mina favoritskådespelerskor är med - Helena Bergström - utan nu även Helenas och Colins 15åriga dotter Molly med:) Och det ska bli intressant att se om hon har fått sina föräldrars gener. Konstigt vore väl annars eftersom hon är med i filmen och har en central roll i den.

På JULDAGEN har filmen premiär på många av landets biografer och jag kommer att sitta som fastklistrad vid datorn för att få tag på ett par biljetter.
Så om jag inte haft julkänsla innan så har jag defenitivt fått det nu. Håll med om att Änglagård är juligt:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0