September

Ibland är det riktigt tråkiga program på tv. Vissa kvällar gillar man inget och vissa kväller sänds många bra program samtidigt. Varför brukar det bli så?
Jag är en soffliggande tvtittare i perioder och just nu är jag vårtrött. Jag ser alltså extra mycket på film och tv.

Gillar man inget så är svtplay en riktigt guldgruva (alla Play är det;) 

Häromdagen så missade jag "Dom kallar oss artister" där reportaget handlade om Petra Marklund - mer känd som September. Jag gillar verkligen henne. Hon är okonstlad. Erkänner när hon har fel, visar att hon ibland blir förvirrad o s v. I en timme igårkväll njöt jag för fullt. Hon är inte bara vacker att se på, hon sjunger otroligt bra också. Reportaget handlade om 1 dag i hennes liv - från morgon till kväll.

Har ni inte sett den så kan jag varmt rekommendera den. Ett tips till tråk-tv-kvällar som denna. (Erkänner - har inte sett vad som sänds ikväll men det känns som det inte är något sevärt ikväll). Kika in på kanalernas "play" och kika - kanske hittar du en dokumentär, en serie eller film du missat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0