Härlig helg på Liljas:)

Det blev en tur till Liljas både på lördagen och söndagen. På lördagen var jag och Kristina på Grand Samarkand och fikade. Vi strosade runt och gjorde lite inköp. En avstickare gjordes till Lilja för att se Markoolio. Jag tycker han är rätt kul faktiskt. Och han har skön humor. Vi träffade en del känningar och sedan åkte vi tillbaka till GS och strosade lite till.


Det var fullt med folk med var ännu mera folk på söndagen då jag fick med mig hela familjen dit. Då var det Amy Diamond som uppträdde, en av mina flickors favorit.


Och så kom Leo på besök och skickade ut en massa godis till publiken. Men flickorna har "godisförbjud" som den minsta säger så de nöjde sig med en kram av Leo.

Det är ett val de själva gjort faktiskt. De får en liten peng som de kan spara och köpa något, vad dom vill till jul.
Jag vet inte om jag nämnt det för er. Jag tycker om ballonger men jag tycker de är lite småläskiga också. Speciellt när de är fyllda och svävar fritt i huset. En gång så hade vi en Dora-ballong hemma. Dora levde ett eget liv och en natt vaknade jag upp med ballongen svävande över sängen. Otäckt!

Fick vi då med oss några ballonger hem? Japp, det fick vi så klart. Och de stängdes in i ett rum....över natten....

På väg ut från Liljas stannade jag till hos Therérese Nagy.


Hon är Kundservicesäljare och jobbar med Volvokort och premiumkunder. Hon är även en av kvinnorna som jag lärde känna i Liljas kvinnopanel. Hon tyckte hela veckan varit en succsé. Det roligaste var att träffa alla befintliga kunder och framför allt alla nya kunder. 
Ja, jag gillade veckan på Liljas också. Jag var där tisdag, lördag och söndag. Otrolig satsning av dem!
Skall jag byta bil någon gång i framtiden (snar hoppas jag) så blir det hos dom.
Och då hoppas jag att jag får "kvinnopanelspris" eftersom jag missade "schlagerfestpris". För ni ska veta att de hade riktigt bra priser på sina bilar. Bara idag har jag träffat två stycken nya ägare, som köpt bil i helgen på Liljas. En köpte en Renault och en köpte en Volvo. Grattis till er...säger jag med lite lite...bara lite avund;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0