Härlig fredag, härlig lördag

Det är härligt när vissa helger blir som denna helgen varit. I fredags till exempel så var jag och min man ute och åt med våra vänner Kristina och Henrik på PM och det var tur att vi bokat bord hör Hujeda mig;) vad mycket folk det var ute. Dry Martini med extra oliver fick bli startdrinken den kvällen. Vid 19 satt vi på Växjö Teater och såg "Lita På Mamma". En trasslig fars som bjöd på många goa skratt. Alexandra, en av mina väninnor hade en av huvudrollerna och DU VAR FANTASTISK!!! Jag sa det till henne då och jag säger det nu. Du har gåvan att få folk att skratta och du är naturlig. Hahahha...den scenen då du, Alexandra, skulle låtsas att det är mycket att göra på behandlingshemmet - alltså, jag skrattade så jag fick kramp i käkarna och svid i ögonen av maskaran!

   

Hahhah....spana in bilden till höger. Mannen med kudden i munnen - han hade gjort illa sitt ben och en av de andra männen i huset, som var väldigt full, deckade över mannen med det onda benet - på det onda benet. Tokigt roligt. Inte att mannen fick ont utan hans sätt med kudden...hahah...

      

Efter farsen gick vi tillbaka till PM en vända och avslutade sedan kvällen hemma hos oss med ostbricka.

Lördagen bjöd på lunch hos svärföräldrarna, en eftermiddag hos oss fullt av besök. Ullis kom med goda cup-cakes, planeringar inför stundande roliga saker gjordes med ytterligare två vänner, barnen lekte med kompisar och runt 18tiden körde jag iväg till en härlig kväll hemma hos Lisa. Sing-star, deep-talk, cider ;), och goa skratt.

Mmmm....så jag är rätt seg idag kan man säga. Men vad härligt det varit. Två dagar av rolia aktiviteter och skrattsalvor som säkert förlängt mitt liv med...hm...sisådär 1 år kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0