Bilder från tjejkvällen på Liljas

Igårkväll var jag som sagt på tjejkväll på Liljas Personbilar.
Konceptet är Schlagerfest och det kommer att pågå fram till söndag. Passa på att gå dit och se artisterna som uppträder. Jag vet att Nanne Grönwall skulle vara där ikväll och i helgen är det Markoolio och Amy Diamond. Programmet hittar ni på deras hemsida: www.liljasbil.se

Men nu tillbaka till gårkvällen. Jag och Kristina minglade runt med ett glas vitt i var sin hand och fick bland annat skriva namnteckningar på en av Liljas utställningsbilar.
  

Liljas bjöd på mat och tårta till kaffet.
    
Mums! som Maria Montazami säger:)

Det var över 300 kvinnor som tagit sig till Liljas tjejkväll och en del passade på att köpa någon av deras fina Volvo, Renault eller Dacia till bra schlagerfestpriser. 


Jag träffade Wivi och    Marie och hennes väninna Anne-Sofie
   

Joda, jag träffade fler känningar men jag ville spara batteri till EMD.
Innan Erik, Mattias och Danny klev upp på scenen blev vi underhållna av andra artister.
Här ser ni Felix Lancelot, en slowmotionartist.


Och efter honom blev det Carola potpuri av Anna Werner. Hon var grymt lik orginalet;)
  

Oj...glömde de allra första artisterna som sjöng för alla minglande kvinnor från det att kvällen började på Liljas. Jag är hemskt ledsen - men jag kommer inte ihåg deras namn. Här står de på scen och gör ett ABBA-potpuri. Och jag som är ett ABBA-fan njöt. De var så bra! Så nu känner jag mig riktigt hemsk som inte kan minnas vad de heter....


Jamen visst! Så var det då dags för dragplåstret EMD. Det stod en skara yngre tjejer framme vid scenen - ett par riktiga fans. Jag gillar EMD - absolut, tycker dom är riktigt bra och gör grymma låtar men...att vara manisk idoldyrkare...nepp. Men klart...hade Michel Jackson stått på scenen så hade jag nog sett till att komma nära;)
Här är dom:






Ett par autografer blev det till mina flickor också med personliga hälsningar.




Tack härliga Ewa Karlsson, samordnare på Liljas Personbilar, för den personliga inbjudan. Kul att träffa alla anställda på Liljas och jag ser fram emot en träff då bara vi i Kvinnopanelen ses. Vi får se till att det blir av snart:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0