Sportlovsbio?

Igårkväll var jag på bio med mina flickor och en kompis till dem. Vi såg filmen om Hotell Gyllene knOrren :)
Vi laddade upp med popcorn och dricka, et par gigantiska snusklubbor och så sjönk i alla fall jag ner i biostolen.

Skulle kunna berätta hela filmen för er men NOPE - för då förstör jag nöjet. Det enda jag kan säga är väl att Pyret (grisen) står i centrum. Helt ok tyckte jag om filmen, den får dock bara tre Alinor av fem. Det var en skön LAGOMfilm helt enkelt.
Pappa Roger var rolig och det finns just en scen där han räknar YXI, KAXI, KOLME;) som jag tyckte var riktigt kul.

Trassel däremot var en riktigt bra film. Humorisktisk, bra animation och hästen...hahahha...HÄSTEN i filmen var så kul! Tänk på hans minspel och det han gör så fattar ni vad jag menar.
Trassel - även kallad RAPUNSEL - har otroligt långt hår och det är magiskt....


Det finns även knattebio för de minsta att se. 

Ha en riktigt skön dag alla lediga:) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0