På solsidan

Vilken härlig dag! Jag tror att många, liksom jag, blir positivt påverkade av solen. Allt blir så mycket roligare då, humöret traskar upp på skalan, från att ha varit på 4,2 till närmare 9.
Jag och Kristina passade på att ta en rejäl långrunda idag medans våra små var på kalas. Den långa rundan avslutades med kaffe hos henne på solsidan. Förstår ni att solen tar nu! Mina kinder är inte bara rosiga på grund av det kalla vädret. Jag tror bannemej jag fått lite färg också:)

Jag tog ett jättefint kort på Kristina som hon totalt bojkottade så här är en bild på hennes händer och kaffekoppen.


Åh..hahahha...jag måste bara berätta. Mitt i vår promenad, mitt i ett samtalsämne blev vi avbrutna av dessa två:

Värsta bräääääket! Detta var bara en parantes. En kul sådan....som vi tyckte i alla fall..hahahah

Efter kvalitetstid med härliga Kristina var det dags att hämta Matilda och Ebba. De var på strålande humör och Ebba stannade hos oss för mer lek. 

Just nu hör jag dom leka på övervåningen. De har samling för dockorna och jag småfnittrar för mig själv. De låter så vuxna när de leker dagis. Dockorna ska äta, de får inte skrika högt för då får man ont i öronen och så ska dockorna självklart bada!

Jag och Emilia ska baka Hallongrottor nu. Nu tror jag margarinet blivit rumstepererat så jag säger tjingeling, så hörs och ses vi senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0