Ockuperat vardagsrumsbord

Sedan en period tillbaka, närmare bestämt någon vecka innan nyår är vardagsrumsbordet ockuperat.
Jag har kommit in i en pusselperiod! Och jag helt enkelt älskar det!
  

Jag pusslar för närvarande Jan van Haasteren pussel. Första gången jag såg en teckning gjord av honom var då jag låg i tandläkarstolen på folktandvården. Jag var i tonåren då och de små gubbarna fick mig att koncentrera mig på dom istället för på själva tandläkarbesöket.
Jan van Haasteren är en nederländsk skämttecknare och serietecknare, som är känd för sina genialiska pusselmålningar. De är fulla av liv, rörelse och humor. Jag har pusslat en del genom åren och hans pussel har gett mig många sköna timmar av avkoppling.
Jag har i dagarna börjat på ett nytt pussel som jag fått låna av Elisabeth.
Dessförinnan har jag lånat pussel från Laila och Stina men snart är det nog dags för att inhandla något. Ett Jan van Haasterenpussel kostar runt 250 kr och finns att hitta i leksaksaffärer, bokhandeln eller på nätet.
  

Kika in på http://pusselbutiken.se
eller på http://lekmer.se

Det går även att buda hem pussel på Tradera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0